27 Temmuz 2014 Pazar

Xticaret Kazançları Devam Ediyor

type='html'>İnternetten para kazanmak artık benim için,şüphesiz gerçek bir iş haline geldi.İnternetten para kazanılmaz diye düşündüğüm zamanlara acıyorum.Çünkü yanılmışım.

İnternetten para kazanmak için,satış ortaklığı yaptım.Satış ortaklığı yapmak için de Xticaret'e 20 TL karşılığında üye oldum.Şu anda 20 TL'nin 2 katını çıkardım.Mart ayında kazandığım 49,70 lirayı aşağıda görebilirsiniz.

xticaret kazançları devam ediyor

Daha öncede,sizlere Xticaret kazançlarımı göstermiştim.Geçen gün Xticaret panelimi kontrol ettim ve satışlarım olmuş.Xticaret yönetimi,kazandığım parayı hemen paypal hesabıma gönderdi.Aşagıda Netpat Bilişim Ltd.Şti(Xticaretin kendi şirketi)gönderdiğine dair kanıtını görebilirsiniz.Paypal hesabıma gelen toplam para,44,73 lira

paypal kazanç

Xticaret güvenilir mi sorusuna,şüphesiz güvenilir ve sağlam,satış ortaklarına hizmet eden bir kurum diyebilirim

Paypal hesabımdan,Garanti Banka hesabıma eft olarak yolladım.Aşagıdaki Garanti Bankasının dekontunu incelemenizi tavsiye ederim.Paypal eft gönderim sırasında,ufak bir komisyon kesti.Kalan para,42,76.Ve ondan sonra paramı hemen atmden çektim.

garanti bankası dekont



İşte İnternetten para kazanma macerası böyle sürüp gidiyor.Çok ta fazla bir şey yapmıyorum.Belki 1-2 gün sitemle ilgilendikten sonra,1 hafta ilgilenmiyorum.Kazanmaya da devam ediyorum.Kazandıklarım şu an çok az geliyor bana .Ama ileri de yüklü kazandıklarımı size burada göstereceğim.Ben kazandıysam,hele benim gibi gevşek biri kazandıysa,siz daha çoklarını kazanırsınız .Emin olun!Çünkü ben fazla uğraşmadım.Siz uğraşıp daha fazlasını çıkarabilirsiniz.Siz de Xticaret'e üye olup,her hangi bir ürünün tanıtımını yaparak gelir sağlayabilirsiniz..Xticaret'e üye değilseniz,aşağıdaki bağlantıdan Xticaret üyelik formuna ulaşarak,formu doldurun.


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder